Praktisk Information
Profiloprettelse: På vores hjemmesides medlemsportal tilbyder vi oprettelse af familielogins. Familielogin giver mulighed for at administrere hele familiens aktiviteter på én brugerprofil, uden at skulle huske alle familiemedlemmernes individuelle brugernavne og loginoplysninger. Du behøver derfor kun at oprette én profil, hvor alle familiemedlemmer kan tilknyttes og individuelt tilmeldes til de ønskede hold.
Flytning fra et hold til et andet: Hvis du ikke føler, at det nuværende hold passer til dig, kan du i samarbejde med medlemsadministratoren blive flyttet til et andet hold. Kontakt medlemsadministratoren under fanen "Kontakt". Bemærk, at der kan være ekstra omkostninger ved flytning til et dyrere hold, og i nogle tilfælde kan instruktører eller andre bestyrelsesmedlemmer vejlede dig.
Ventelister: Hvis det ønskede hold er fuldt booket, så tøv ikke med at skrive jer op på ventelisten. Vi vil kontakte jer, så snart der er en ledig plads. Husk venligst at holde jeres kontaktoplysninger opdateret.
Afmelding fra et hold: Hvis du ikke længere ønsker at deltage på et hold, skal du sende en besked til medlemsadministratoren under punktet "Kontakt".
Tilbagebetaling af kontingent ved afmelding: Ved afmelding tidligt på sæsonen tilbyder vi at refundere hele eller dele af kontingentet. Kontakt venligst vores medlemsadministrator for at aftale nærmere om dette.
Husstandsrabat: Vi tilbyder 25% rabat på det billigste hold for familier, der har tre eller flere medlemmer tilmeldt tre forskellige hold. Kontakt os på info@aifgymnastik.dk før tilmelding for at få rabatten.
Prøvetimer: Desværre kan vi ikke tilbyde prøvetimer på vores spring/rytme-hold, hvis disse hold allerede er fuldt bookede. Vi opfordrer jer derfor til at skrive jer på ventelisten til holdet. På den måde vil I blive kontaktet, hvis der bliver en ledig plads.
Nyttig Viden til Medlemmer:
Forsikring: Det er vigtigt at have sin egen forsikring, der dækker i tilfælde af skader eller ødelæggelse af ejendele under gymnastik. Sørg for at have dine børn dækket af dine forsikringer.
Billeder på hjemmesiden: I vores forening ønsker vi at fremvise de forskellige aktiviteter, der finder sted på vores mange hold. Derfor kan det forekomme, at trænerne på holdene deler billeder fra træningerne på sociale medier. Vi garanterer, at der aldrig vil blive delt krænkende billeder på sociale medier. Vi bestræber os på ikke at vise billeder eller videoer, hvor børnenes ansigter er tydeligt synlige, selvom dette kan ske i enkelte tilfælde for at illustrere den større kontekst i billedet.
Hvis I som forældre ikke ønsker, at der bliver taget billeder af jeres barn, bedes I venligst informere den pågældende træner på holdet. Hvis der alligevel skulle forekomme billeder af jeres børn på sociale medier, som I ønsker fjernet, er I velkomne til at kontakte medlemsadministratoren for at arrangere dette.
Slik: Vi ønsker ikke at begrænse forældre eller instruktører i uddelingen af slik mv. under træning, men opfordrer til sunde alternativer. Kontakt træneren, hvis der er behov for særlige hensyn på grund af sygdom eller allergi.
Børneattester: Bestyrelsen indhenter ALTID børneattester for vores instruktører. Det er en sikkerhed både for dig, dit barn og os.
Instruktører og hjælpeinstruktører: Vores instruktører og hjælpeinstruktører har en kort idrætsuddannelse og et brændende engagement for det arbejde de laver.
Bestyrelsen: Bestyrelsen består af frivillige medlemmer, som er afgørende for foreningens drift. For at foreningen skal følge med tiden og komme med nye ideer, er det rart med en bestyrelse, hvor der bliver skiftet ud med jævne mellemrum.
Retningslinjer for Førstehjælpskursus: Vi lægger vægt på sikkerhed og tilbyder førstehjælpskurser til vores instruktører for at sikre tryghed under træning. Alle instruktører forventes at forny deres førstehjælpskursus inden for 3 år.